10 mars 2011

Nya illern wille...

Har nyligen kommit hem från Stockholm, och det är helt sjukt vilken stor skillnad det är på loppisar/antikbutiker där och här i Malmö området. Till antalet per yta då...
Köpte några föremål med mig hem som jag kommer lägga upp bilder på senare.

Idag var jag ledig, och när jag ändå var i stan så gick jag in snabbt på "återvinningscentralen", en större loppis.
Där jag fick tag på en uppstoppad iller för inte mer än 150kr...
Hade en uppstoppad iller för ungefär ett år sen som jag köpte i en antik butik i Lund för 300kr.
Dock sålde jag den på blocket och fick in 2000 för den. Ett bra tips för dem som vill håva in lite extra pengar, fynda uppstoppade pälsdjur och sälj...
Nu fick jag iaf tag i en ny, och denna kommer jag förhoppningsvis behålla.


1 kommentar: